Motorola joins the FIFA 2025 FIFA World Cup as an official smartphone partner

During the tournament, the brand will carry out activations both inside and outside the countryside, designed to attract fans around the world.

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Motorola, a Lenovo company, is proud to be OFFICIAL SMMARTPHONES SUB-20 SMMARPHONES SMMARPHONES OF THE FIFA Chile 2025 ™, which reinforces its commitment to celebrate the next generation of football talents in a world stage.

The FIFA Chile 2025 ™ FIFA World Cup It offers a unique opportunity to publicize emerging players and inspire millions of fans on all continents. This is part of the Wide collaboration of Motorola and Lenovo with FIFA, which will extend to the FIFA World Cup 26™ in Canada, Mexico and the United States, and FIFA 2027 Women's World Cup™ in Brazil.

During the tournament, Motorola will take advantage of its iconic brand and carry out Activations both inside and outside the field, designed to attract fans around the world. Marketing initiatives on-site They will include contents of the Motorola brand that will be displayed on LED screens on the playing field and on the stadium screens before, during and after each game, which will guarantee the visibility of the brand in the key moments of the tournament.

Fans around the world can also connect with Motorola through global campaigns on social networks, while the company will collaborate with creators of football content and players of the classified teams to interact with its consumers, carrying the emotion of the tournament to everyday interactions. Motorola smartphones will also be integrated throughout the entire competition.

The FIFA 2025 FIFA World Cup represents the future of football, and we are excited”He said Sergio Buniac, President of Motorola. “Como socio tecnológico y de smartphones del torneo, esperamos hacer que el fútbol sea más accesible y atractivo para todos. Nos complace seguir apoyando a la FIFA mientras nos preparamos para la próxima Copa Mundial de la FIFA 26”.

Esta colaboración tiene como objetivo crear vínculos significativos con los aficionados y amplificar la energía de una de las etapas más prometedoras del fútbol. Combinando las activaciones sobre el terreno de juego en Chile con la participación digital en todo el mundo, Motorola celebrará la pasión por el fútbol e inspirará a una nueva generación de aficionados y jugadores. Como socios oficiales de la FIFA, Motorola y Lenovo están preparados para ofrecer tecnologías integradas e innovadoras que harán que el fútbol sea más accesible y atractivo para todos, haciendo crecer este deporte en todo el mundo y creando nuevas experiencias impulsadas por la inteligencia artificial y la tecnología para los aficionados de todo el mundo.

Romy Gai, director comercial de la FIFA, declaró: “Estamos encantados de contar con el apoyo de Motorola para la Copa Mundial Sub-20 de la FIFA Chile 2025™. Este torneo reunirá a muchos de los futbolistas jóvenes más prometedores del planeta, procedentes de 24 países. A través de esta colaboración, Motorola nos ayudará a dar a conocer sus habilidades y sus historias a más personas en todo el mundo”.

Motorola apoyará a la FIFA y a los 24 equipos clasificados que competirán en 52 partidos. El torneo se celebrará en Chile del 27 de septiembre al 19 de octubre de 2025.

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